loveyou1

#Sponsor Link Tilter
#Sponsor Link Tilter

كلمات البوم تامر حسني بحبك انت 

 من اجمل البومات تامر حسني



كلمات البوم تامر حسني بحبك انت

كلمات البوم تامر حسني بحبك انت


كلمات البوم تامر حسني بحبك انت



 ***************


بحبك انت




وبحبك يا حبيبي ااه يا حبيبي بحبك انت

 ولو انت مش حبيبي  ااه يا حبيبي بحبك انت


سلملنا عليه كتير وقوله بنحبك اوي

وقوله يجي بالف خير دا قلبي مشتقاله اوي

سلملنا عليه كتير وقوله بنحبك اوي

وقوله يجي بالف خير دا قلبي مشتقاله اوي


وقلوله وله على البعاد  والجرح اللي في القلب زاد

وقلوله بلف عليه بلاد وهو زايد في العناد

سلملنا عليه كتير وقوله بنحبك اوي


كان كل شويه يطمن عليا كان كل حاجه بالنسبه ليا

كان كل شويه يطمن عليا كان كل حاجه بالنسبه ليا


كان الحياااه واكتر شويه كان الحياااه واكتر شويه

كان نور عنيا

كان كل شويه يطمن عليا كان كل حاجه بالنسبه ليا

كاااان الحياااه واكتر شويه

كاااان الحياااه واكتر شويه

 كان نور عنيا


غاب عني دوبني وبعاده يئلمني من حبه ليه حرمني

 سلملنا عليه كتير وقوله بنحبك اوي

وقوله يجي بالف خير دا قلبي مشتقاله اوي

 وقلوله وله على البعاد  والجرح اللي في القلب زاد

وقلوله بلف عليه بلاد وهو زايد في العناد


وقلوله وله على البعاد  والجرح اللي في القلب زاد

وقلوله بلف عليه بلاد وهو زايد في العناد

 سلملنا عليه كتير وقوله بنحبك اوي



يا بخت اللي هتحبيه



اول يوم انا شوفتك فيه قولت يا بخت اللي انتي هتحبيه

معقوله بعد ايام وليالي اطلع انت اللي يا بختي

 اول يوم انا شوفتك فيه قولت يا بخت اللي انتي هتحبيه

معقوله بعد ايام وليالي اطلع انت اللي يا بختي


يالا بينا


اول مره بقلبي اختار وقول خلاص انا كده حبيبت

والقي الحب اللي يخليني افكر انا كده اعمل بيه

اول واحده اتغير ليها بعد سنين عشت مقضيها

ودماغي دي كنت مفضيها بس اتحولت على ايدها


وازي بوصل معاكي لكده دا انتي مشكله

 بالراحه شويه عليا ياعمري مفيش كده

وازي بوصل معاكي لكده دا انتي مشكله

 بالراحه شويه عليا ياعمري مفيش كده

يا ليلي ياليلي ياليلي يا ليلي



اللي راح



انا اللي يااااما قلبه انجرح وحبيبه خده منه

 لا دقت يوم طعم الفرح ولا ناسي ليه بيحنوولا ناسي بيحنوا

وزي ما انت اسيت عليا لازم اقسى في يوم عليك

وزي ما انت بكيت عنيا خت ايه الله يجزيك

 وزي ما انت اسيت عليا لازم اقسى في يوم عليك

 وزي ما بكيت عنيا خت ايه الله يجزيك


واللي راح من عمري اهو راح

واللي شفت كله جراح

 خلاص حبيبي عيش وارتاح

 واللي جي اهو كله سماح


 يا اللي  شفت الدنيا زيك

 والحنان مكنش عندك

وكل يوم لك حال في حبك

 والاساوه ملكه قلبك


 واللي راح من عمري اهو راح

واللي شفته كله جراح

خلاص حبيبي عيش وارتاح

 واللي جاي اهو كله سماح


حد شبه


بعد فتره من فرقنا راضي انا ومرتاح في حالي

مش بفكر ليه افترقنا او بسيب نفسي لخيالي

خت انا على الحال دا يمكن او لان مفيش بديل

مش بفكر حتى ممكن نرجع ولا مستحيل


لااا يا قلبي دا حد شبه امشي عادي مش قضيه

للاسف في حد نادهه وحروف اسمه هي هي

نفس شكله نفس الملامح والبرئه االي في عنيه

بس عادي شكل جرحي اتنسى ومبنش فيه


بص شفني طبعا عرفني بس متهزش كتير

 زي ما يكون مش ظلمني او ماشفش معايا خير

 لو وجودي كان هيفرق

كان هيفرق من زمان بكره هنسى اكيد وهالقى حد غيره في الحياه


 لا يا قلبي دا حد شبه امشي عادي مش قضيه

 للاسف في حد نادهه وحروف اسمه هي هي

 نفس شكله نفس الملامح والبرئه االي في عنيه

 بس عادي شكل جرحي اتنسى ومبنش فيه


  لا يا قلبي دا حد شبه امشي عادي مش قضيه

للاسف في حد نادهه وحروف اسمه هي هي


دا احنا  لو سلمنا حتى كان سلمنا هيفرق ايه !!!

اااه  ااااه ااااااه


مجنون أنا


مجنون انا مجنون انا

 وهو جانبي بنتاخنق كتير اوي مبطقش نفسي

وببئا نفسي نبعد وكل واحد في حاله

 وبتهون عليا العشرة واقول طيب وماله

  ااه

انا اقدرعلى بعده فا هو يبعد

تنزل دموعي والوم في نفسي ليه قولت يبعد

وارجع في كل قرار اختا من نحيته

 بالقيني فجأه محتاج لحضنه حنيته

 ولا بقدر على بعده


ودا يطلع ايه كل اللي فيه دلوقتي انا طاب اعمل ايه

احساس وعكسه بحسه انا

انا مش قادر ولا يوم اكمل معاه

 ولا اعيش من غير هواه دا اكيد مجنون انا


 ودا يطلع ايه كل اللي فيه دلوقتي انا طاب اعمل ايه

احساس وعكسه بحسه انا

 انا مش قادر ولا يوم اكمل معاه

 ولا اعيش من غير هواه دا اكيد مجنون انا


 يغير عليا اقول في سري يادي بئا من الخنقه ديا

 واروح اشوف حد اشتكيله من اللي حوليا

 يهملني هو وارجع واموت من الحركه ديا

 ااه

واسئل في نفسي هو ليه مش مهتم بيا

 واقعد واقول انا نفسي حد يغيرعليا


 انا اتاكدت ان اللي انا فيه دي مشكله فيا

 انا اللي مش عارف انا عايز ايه ويلد عليا

ااه انا استهال الحيره دي


 ودا يطلع ايه طاب اعمل ايه

 احساس وعكسه بحسه انا

انا مش قادر ولا يوم اكمل معاه

ولا اعيش من غير هواه دا اكيد مجنون انا



تعالي نعيش


جاي اقول واعلن لكل الناس بحبك

حب يمكن مره في العمر تلاقيه

بوعدك هفضل لاخر عمري جانبك

وابئا اجمل حلم عشتي بتحلميه



جاي اقول واعلن لكل الناس بحبك

حب يمكن مره في العمر تلاقيه

بوعدك هفضل لاخر عمري جانبك

وابئا اجمل حلم عشتي بتحلميه



حبيت وقلبي ارتاح عشان قابلك

ونفسه بجد يتعابلك وميسبكيش

 مرتاح اااه وشيفك دنيتي وناسي

ما انا اخترتك بأحساسي اللي ميخونيش


تعالي نعيش وسيبي الوقت يسبتلك

 حبيبتي انا زي ما حكيتلك هعشلك عمري حضن امااان

دي مش احلام مع الايام هتتحقق

عشان اصلا خلاص هبدأ اعيش كل اللي فاتني زماااان


صدقيني كلامي ليكي دا مش مجامله

وانتي اكتر واحده فاهمه وعرفه ايه

اه صحيح  فعلا مفيش ولا واحده كامله

بس فيكي اكتر من اللي حلمت بيه


صدقيني كلامي ليكي دا مش مجامله

ما انتي اكتر واحده فاهمه وعرفه ليه

اه صحيح فعلا مفيش ولا واحده كامله

 بس فيكي اكتر من اللي حلمت بيه


حبيت وقلبي ارتاح عشان قابلك

ونفسه بجد يتعابلك وميسبكيش

 مرتاح اااه وشيفك دنيتي وناسي

ما انا اخترتك بأحساسي اللي ميخونيش



تعالي نعيش وسيبي الوقت يسبتلك

 حبيبتي انا زي ما حكيتلك هعشلك عمري حضن امااان

 تعالي نعيش وسيبي الوقت يسبتلك

 حبيبتي انا زي ما حكيتلك هعشلك عمري حضن امااان

 دي مش احلام مع الايام هتتحقق عشان اصلا خلاص هبدأ اعيش كل اللي فاتني زماااان



ومن بعدي الطوفان


انااا ومن بعدي الطوفان

مش دي حقيقتك من زمان

وغلطتي اني نسيت ف لحظه واديت الامان

 انااا ومن بعدي الطوفان

مش دي حقيقتك من زمان

وغلطتي اني نسيت ف لحظه واديت الامان


قلوب تموت كده بين ايدك متهزش اي حاجه فيك

 نفسك وبس ودا اللي ليك والباقي عندك مالوش مكان

قلوب تموت كده بين ايدك متهزش اي حاجه فيك

  نفسك وبس ودا اللي ليك والباقي عندك مالوش مكان

ومين مكمل طول الحياه في مطرحه

دا ناس هتيجي وفي لحظه ناس هيروحوا

ومين مكمل طول الحياه في مطرحه

دا ناس هتيجي وفي لحظه ناس هيروحوا

ااااه

وطول ما فيك الروح وحي عدل السما اهو جي جي

وابئا افتكرني ان كنت حي كده انتها بينا الكلام

وطول ما فيك الروح  عدل السما اهو جي جي

 وابئا افتكرني ان كنت حي  كده انتها بينا الكلاه



ومين مكمل طول الحياه في مطرحه

دا ناس هتيجي وفي لحظه ناس هيروحوا

ومين مكمل طول الحياه في مطرحه

دا ناس هتيجي وف لحظه ناس هيروحوا

اناااا ومن بعدي الطوفااان مش دي حقيقتك من زمااان

 وغلطتي اني نسيت ف لحظه واديت الامان


صفحه جديده


 قدام الناس يااااا حبيبي

انسى اللي فات من النهارده ونبدا حياتنا انا وانت حبيبي

 بصفحه جديده من النهارده صفحه جديده

 وانا عارف ان انا معاكي هلاقي حياتي الجايه

وهعوض اللي فات منها وياكي في دنيايا

وحياه تعبي وايامي لكون لكي ضهر

واتحدى كل الدنيا عشانك يااللي مكانك جويااا

لالا ولا عندي اغلى منك

لالا ولا تسوى الدنيا جانبك

اااه في البعد بموت بموت

اااه وعمري بيفوت


 انا عارف ان انا معاكي هلاقي حياتي الجايه

وهعوض اللي فات منها وياكي في دنيايا

وحياه تعبي وايامي لكون لكي ضهر

واتحدى كل الدنيا عشانك يااللي مكانك جويااا


 خلينا اخوات

 

قالي خلينا اخوات قالي خلينا اصحاب

 وهسئل عليك وتسئل عليا

قولت دا مجنون ولا ايه مش عارف هو عندي ايه

علشان يقول الكلمه دي وعينه في عنيا

قالي خلينا اخوات قالي خلينا اصحاب

 وهسئل عليك وتسئل عليا

قولت دا مجنون ولا ايه مش عارف هو عندي ايه

علشان يقول الكلمه دي وعينه في عنيا

 معقول اللي انا كنت بحسه معاه كنت انا اللي بحسه وبس

ااه بحسه وبس

معقول حبي كان طرف واحد كنت انا اللي

بحبه وبس بحبه وبس

اااااه اااااه اااااه

 سامحني انا فعلا مش هقدر اكون قدامك ومحبكش

دا انا دلوقتك  بحبك اكتر يارتني اصلا معرفتكش

 انا تعبان موجوع من بعدك انا صعبان على نفسي بجد

 هو انا ينفع اعيش من بعدك هو في اصلا بعدك حد

انا هبعد وها احول انسى او امثل على نفسي نسيت

في الحالتين انا ضعت خلاص لو فعلا سبتني ومشيت

 انا بكرهك يا قلبي انا بكرهك مبتروحش غير للي بيجرحك

اااااه اااااه

  بكرهك يا قلبي انا بكرهك مبتروحش غير للي بيجرحك

 انا بكرهك يا قلبي انا بكرهك مبتروحش غير للي بيجرحك

ااااااه

بكرهك يا قلبي انا بكرهك مبتروحش غير للي بيجرحك



حبيت اتنين


ااه يعني ايه بحب حد وبفكر في حد تاني

 بجد مش فاهمني بجد مش فاااهمني

 يعني ايه مش عايز اسيبه بس بردوا عايز التاني

 بجد مستغربني بجد مستغربني

انا لازم اوصل لحل وافكر مش عارف اعمل حاجه

بس لازم اقدر دا انا كل يوم بتشد اكتر واكتر

وانا مش عايز قدام نفسي اصغر اكتر

  ووخدني قلبي ورايح فين دا انا شكلي كده حبيت اتنين

ووخدني قلبي ورايح فين انا شكلي كده حبيت اتنين

طاب ينفع لالا

لا لا يا قلبي لالا ياقلبي لالا يا قلبي لا لا يا قلبي

 معقول اكون قبلت الشخص الصح في الوقت الغلط

في الوقت الغلط ااه

 ولا دا احساس علشان زعلان ودلوقت انا وانت يا قلبي بنفكر غلط

اااه

 يمكن عشان اهماله ليا وانه معيشني على طول في عذاب

 ولا يا قلبي انا وانت طلعنا ولا يملنا عنيا يا قلبي الا التراب



  ووخدني قلبي ورايح فين دا انا شكلي كده حبيت اتنين

ووخدني قلبي ورايح فين

انا شكلي كده بظلم قلبين

طاب ينفع لالالالا

لالا يا قلبي

 لالا يا قلبي لالا يا قلبي لالا يا قلبي


 ياريت ترضى


يااااريت ياريت ترضى وتسامح

يااااريت ياريت تنسى بئا امبارح

خلااااص خلاص غلطه ومتتكررش

 بعااااد بعاد تاني انا مقدرش

يااااريت ياريت ترضى وتسامح

يااااريت ياريت تنسى بئا امبارح

خلااااص خلاص غلطه ومتتكررش

 بعااااد بعاد تاني انا مقدرش

 انت عارف غلوتك يا حبيبي اد ايه

انت عارف قيمه حبك جوه قلبي تسوى ايه


 انت عارف غلوتك يا حبيبي اد ايه

انت عارف قيمه حبك جوه قلبي تسوى ايه

انت عارف اد ايه بحبك اد ايه

انت عارف اد ايه   اد ايه

انت عمري انت قلبي والعالم واللي فيه


ايااااام ايام عدت متتعوضش

في نااااس في ناس تجي ومتتكرش

 تعبااااان تعبان اه يا قلبي اه يا قلبي

ماله زعلااااان زعلان وعنيك دي وحشاني


ايااااام ايام عدت متتعوضش

في نااااس في ناس تجي ومتتكرش

 تعبااااان تعبان اه يا قلبي اه يا قلبي

ماله زعلااااان زعلان وعنيك دي وحشاني


 انت عارف غلوتك يا حبيبي اد ايه

انت عارف قيمه حبك جوه قلبي تسوى ايه

انت عارف غلوتك اااه اد ايه

 انت عارف قيمه حبك جوه قلبي تسوى ايه

انت عارف اد ايه بحبك اد ايه

انت عارف اد ايه بحبك اد ايه

 انت عمري انت قلبي والعالم واللي فيه


اه ياغربه


 اه يا غربه ياللي وخدنااا بعيد عن ناسنا واهلينا

اه يا غربه واله واحشااانا اكيد بلادنا وارضينا

مين فينا اتغرب بمزجوا حضنك يابلادي محتجواا

 مين فينا اتغرب بمزجوا حضنك يابلادي محتجواا

 صدقيني صدقيني واحشتني واحشتني

 صدقيني صدقيني واحشتني واحشتني

اه من الغربه اه اه يا بلادي اه

ااااه اااااه اااااه من الغربه

 غصب عني دا المكتوب تبعد قلوب

كان نفسها تكمل مع بعضها غصب عني

وحلمي الوحيد اقف على بابك وابوس ترابك

تعبان انا بس غصب عني

من فينا اتغرب بمزاجه حضنك يا بلادي محتاجه

 من فينا اتغرب بمزاجه حضنك يابلادي محتاجه

صدقيني صدقيني واحشتيني واحشتيني

صدقيني صدقيني واحشتيني واحشتيني


اه من الغربه اه اه يا بلادي اه

ااااه اااااه اااااه من الغربه


ياريته يستاهل


وانا بعمل في نفسي كده ليه وعشان ايه

انا ليه في حقي بتساهل

هو العمرفي اصلا ليه عشان ابكي عليه

وياريته حد يستاهل

وانا بعمل في نفسي كده ليه وعشان ايه

انا ليه في حقي بتساهل

هو العمرفي اصلا ليه عشان ابكي عليه

وياريته حد يستاهل

 كنت عايش ايوه عايش تحت امره

لما كان يئسى كنت اقول حبيبي وبرحته

 وهو عايش ايوه عايش وبعد عشره عمري يطلع

 حبني اوي اوي بس علشان مصلحته

 وانا بعمل في نفسي كده ليه وعشان ايه

انا ليه في حقي بتساهل هو العمر فيه اصلا ايه

عشان ابكي عليه وياريته حد يستاهل

مفيش في الدنيا حد بيتعمل كده ببلاش

وانا من النهارده حياتي الجايه عرفت خلاص ازي تتعاش

 مفيش في حياتي حد خلاص ابئا عليه

كان فيه وخلص لما رخص يبئا يا قلبي نفتكره ليه


وانا بعمل في نفسي كده ليه وعشان ايه

انا ليه في حقي بتساهل

هو العمرفي اصلا ليه عشان ابكي عليه

وياريته حد يستاهل


 كنت عايش ايوه عايش تحت امره

لما كان يئسى كنت اقول حبيبي وبرحته

 وهو عايش ايوه عايش وبعد عشره عمري يطلع

 حبني اوي اوي بس علشان مصلحته

 وانا بعمل في نفسي كده ليه

0 التعليقات:

Post a Comment